Haziran 07, 2010

Yağmurun Getirdiği


Dün hatırladım.
Sizin evin ordan geçerken.
Sen yağmuru seviyordun. Hatta ne çok tartışmıştık, ne kadar çabalamıştın bana yağmuru sevdirmek için...
Ben hiç sevmedim.
Şemsiye bile kullanmazdın, sırılsıklam olmak için bir damla düştüğü an dışarı çıkardın, sağanak, ahmakıslatan... Fark etmezdi.
Ben hala sevmiyorum tek bir damlasını bile. Gökyüzüne verdiği rengi dahi sevmiyorum. Sen seviyorsun diye nefret etmiyordum sen varken, seni mutlu ediyordu çünkü. Yüzündeki yağmur heyecanını görmek yeterliydi zaten.

Unutmuşum.
Bir anda aklıma geldi bu ve unuttuğuma şaşırdım.
Ben unutabildiğime inanmazken hakkındaki hiçbir şeyi, en önemli şeylerden birini unutmuştum işte.
Hatırladığımda sevindim mi?
Bilmiyorum.
Şaşırdım sanırım.

Bugünlerde yağmur yağıyor. Dünyanın ya da şehrimin hangi köşesindesin bilmiyorum, ama bugün burda yağmur yağıyor.
Ben yağmuru sevemiyorum.

Umarım mutlusundur.

Şarkı'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder