Temmuz 22, 2010

- Yabancı -


Hayat başladı... Yine, en başından, bıraktığım her şeyi de yanında getirerek... En başından, yanlışlarıyla, olmazlarıyla, olmuşlarla...
En güzel dünyaları dünyama getiren hayat, en kötülerini de katarak bünyesine.. İşte, yine başladı...

Kabul ettiğim ne varsa, yeniden kabul ettiriyor şimdi bana. Ben bu oyunu daha önce oynamıştım diyorum, yok.. Olmuyor.. Baştan oynuyorum. Yeni kurallarla, yeni puanlarla, yeni yasaklarla...
Kıramıyorum kırdığım yasakları, durduğum yerlerde tekrar duramıyorum, yol alıyorum sürekli, kesintisiz.

Birini bitirince diğeri başlıyor arkasından, yaptığım her şey provaymış meğer, şimdi başlamış asıl oyun ve ben hiç ders almamışım. Hiç öğrenmemişim kuralları, geçti sanmışım.. Geçmemiş...
Şimdi yardımsız, tek başıma, hem tecrübeli bilinerek, hem aslında ilk kez deneyerek ilerlemeye çalışıyorum.

Bocalıyorum..

Korkuyorum..

Ne zaman başladı hayat? Ben nereye kadar prova yaptım?
Ben nerde yalnız kalmıştım? Kendimi nerde bırakmıştım? Nerde durmalıyım şimdi, neye hazır olmalıyım?
Bu defa kendimi nasıl korumalı, nasıl sevmeliyim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder