Ocak 21, 2011

AlıntıHayat



" Sorun nedir? "
" Bu yürümeyecek. "
" Bu kadar mı yani? Bunu söyleyip öylece susamazsın. "
" Durum neyse onu söyledim. Tartışmak için değil. "
" Doğru. Çünkü geleceği görebiliyorsun."
" Hayır. Ama geçmişi görebiliyorum. Sana ne kadar korkunç şeyler yaptığımı hatırlayacaksın, ve kendini değiştiğim konusunda ikna etmeye çalışacaksın. Ben yine o korkunç şeyleri yapmaya başlayacağım, çünkü değişmedim. Sonra sen çocuğu olan biri için korkunç bir seçim olacağımı fark edeceksin. Buradan sonra da bütün bunların tamamen bir hata olduğu sonucuyla yüz yüze geleceksin. Bunlardan birinin bile doğru olmadığını söyle. "

"Sadece mutlu olduğunda korkuyorsun. Sonsuza dek sürmesini beklemiyorsun."
" Çünkü sürmez. "
" Bunu bilemezsin. "
" Sana korkunç şeyler yaptım. Sana yine korkunç şeyler yaparım."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder