Ağustos 14, 2011

- Rüya -





Alışmadığım yerlerdeyim.
İlk defa görüyorum bu insanları...
Tanışma faslı...

Yeni yeni seyler giriyor hayatıma, hayatımı oluşturuyorlar isteyerek veya fark etmeyerek. Bakıyorum hep, nasıl insanlarla yaşıyorum, bana neler neler öğretiyorlar, beni nerelere götürüyorlar, ilk kez ne yaşıyorum onlar sayesinde?..
Aklım başka çalışıyor, başka şeylere yoruluyor. Soru soruyor sürekli.

Gözlerim hep seni arıyor.
Hayal mi gördüm diyorum, zaten yoktu ki? Bu insanlar da tanıdık zaten. Bu hayat, bu mekan... Her şey tanıdık. Alıştığım asıl ortam bu aslında. Evim gibi, mahallem gibi her noktası. Biz aile gibiyiz aslında.

Ee?..
Ben neden yabancıyım?
Ya da tanıdıklarım nerde?

Başka diller duyuyorum, anlamıyorum burda konuşulanları. İnanamıyorum insanlara, bu kadar sahte değillerdi, ne zaman böyle oldular?
Ben de mi öyleyim artık?
Ben de mi başka biriyim, kimim?

Yaz bitiyor.
Şaşkınlığım mutsuzluğum oluyor.
Zaman çok çabuk geçiyor.
Bir parçam hep bu mevsimde kalıyor.

Gözlerimi kapatıyorum.
Uyanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder