Şubat 10, 2012

- Geçit -

Gözlerimden varlığın akıyor
Nereye gitsem
ne yapsam
kiminle, nerde olursam olayım
orda aslında sen varsın
ve hayır bu durumdan hiç de mutsuz değilim
sorun da bu zaten
bunun sorun olmaması.
Öyle bir zamandayım ki şimdi,
ağaçlar çiçek açmıyor henüz,
sessiz her şey,
evim, hayatım, kafamın içi, içim...
Sessizlik öyle büyük ki,
daha çok susuyorum,
bu böyle bir zaman diye
hızla akıyor saniyeler gözümün önünden
seninle bu kadar doluyken her şey
olmadığını düşünmek ne kadar saçmaysa
umutsuz olmak da öyle saçma geliyor
iki uç arasında yükselip alçalıyorum
bir an yükseklere çıkıyorum aniden,
nefesim kesiliyor,
tanıdık bu biliyorum
daha önce yaşadıklarıma çok benziyor,
sayende.
yine yaşıyorum
farkındayım.
Bazen de bir an geliyor, düşüyorum,
Hızla, dizlerimin üzerine.
Canım acıyor, yine
umutsuz bir dolu insandan daha umutsuz oluyorum
rüya gibi
rüya olduğunu bildiğim ama uyanamadığım
kötü rüyalarım gibi
elim kolum bağlanıyor umutsuzluktan
sabır diliyorum kendime
Tanrı'dan,
her şey için.
Tüm ümitsiz anlarım için,
sevdiğim tüm insanlar olmadan da yaşayabilmem için.
Dileklerimin gerçekleşmesini istediğime emin miyim?
Onu da bilmiyorum.
Ama bazen öyle cümleler kuruyorsun ki,
bunu dilemiş miydim diyorum,
istemiş miydim, kendiliğinden mi oldu?
Beni bu kadar yükseklere çıkartan ne?
Sen mi?
Hayat mı?
Zaten orda mıydım o günden beri?
Yok.
Yeryüzünün soğuk çamurlu sularının tadını hatırlıyorum,
bulutlardan sonra geldiğini de.
Peki şimdi,
olduğum yerde kalabilecek miyim?
Burası güzel zaten,
şikayetim de yok.
Kuyularım vardı eskiden hatırlar mısın?
Hani belki o derin, karanlıklarda bile olmaya razıydın ya
Şimdi bulutların üstündeyim,
bembeyaz.
Daha güzel değil mi?
Gel o zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder