Kasım 27, 2011

Altıncıyirmi7

Siz hiç aşık oldunuz mu?
hiç haberiniz olmadan, hiç haber vermeden, içinizden, yanıbaşınızdaki insana bakarken, zaten hep yanınızda olan o insana, aşık oldunuz mu?
Öyle ilk görüşte filan değil, tanıdıkça, elinizi tuttukça, sizi sevdikçe ve yanınızda sustukça...
Yürünebilecek yollar bulup, şehrinizin her köşesine hatıra yerleştirdikçe,
Sokaklara isim verdikçe,
Yürüyerek, kol kola veya el ele,
Yürüdükçe aşık oldunuz mu?
Sarhoş oldukça aklınız başınızdan gitti sanırken, aklınızın başınıza geldiğine inanarak,
Daha çok zaman dursun isteyerek,
Ve aynı zamanda bir an önce geçsin diye,
Sabırsızlık çektiniz mi, sabır hiç derdiniz değilken bile?
Hayat en zor şeyken aslında, zamanla kolaylaşır oldu mu?
Basitmiş aslında mutlu olmak, zaten bir yolu varmış. Zaten hayat tam da buymuş, yürümekmiş sadece o yolda. Elini tutan biri olduğunda çok kolaymış.
Bugün altı tane kocaman ay, iki mevsim, haftalar ve günler bitirdik, birlikte.
Ben her gece dünyanın en şanslı insanı olduğumu bilerek uyudum.
Seni anlatmıştım hep insanlara, şimdi yine anlatıyorum.
Bu sefer buruk değil içim, uzakta değil yanıbaşımdasın.
Her şey bana iyilik yapıyor sanki, bu kadar güzel şeyler yaşamayı hak ediyor muyum bilmiyorum,
Ama hak etmeliyim.
Dünyanın en mutlu sevgilisi olabiliyorsam,
Dünyamı da mutlu edebilirim.

Dua: Işıklı şehrim, sönmesin hiç, ışığından mahrum etmesin beni, her şeyimi saklasın, ışığımı benden ayırmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder