Haziran 29, 2011

- Senin Şarkın -




Sen bana ne yaptın da ben böyle oldum bilmiyorum. Anlattığın hikayeler mi, dinlettiğin şarkılar mı seni bu kadar değerli yaptı,
yoksa ben büyüdükçe seni de mi büyüttüm?
Hala hayatımda olmana inanamamam neden?
Ben o kadar küçük müydüm, yanımda seni göremeyecek kadar?

Bir şarkı çok güzel diye ağlatır mı insanı?
Bu kadar korkmuşken insanları kaybetmekten, seni bir kez kaybettim diye mi korkusuzum şimdi?
Kendime çok mu güveniyorum, artık yanımdasın diye rahat mıyım?

Suskunluğum bundan.
Sen yokken dinlediğim her şarkıyı şimdi sen varken dinliyorum,
içimde fırtınalar kopuyor.
Ne çok ağlamıştım diyorum, boşuna mıymış?
Gelecekmişsin ya zaten!
Gözlerim doluyor, artık onlar da alışmışlardı, kulaklarım ne duyuyorsa ona göre tepki veriyorlardı: hüzün, sevinç veya kırgınlık.
Şimdi şaşırıyorlar, mutluyum diyorum çünkü.
Hiç olmadığım kadar mutluyum.
Hiç olmadığım kadar cesurum.

Çok zaman geçti sen olmadan.
Şimdi bir an bile sensiz geçsin istemiyorum.
Gözlerimdeki bütün kayıtları silip, üzerine yenilerini ve mutlu olanları yazmak istiyorum.

Ellerimde senin ellerin var,
herkes bilsin istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder