Haziran 18, 2011

Yerden Yüksek




Yükseklerde bir yerde kendime rahat mı rahat bir yer buldum.
Oturuyorum.
Ayaklarımı aşağı sarkıtıp, yine ve ısrarla gülümsüyorum.
Sakinim.
Huzurluyum.
Derin derin nefesler alıyorum, şükrediyorum, şansıma.
Şanslı olduğumu biliyorum.
Kutsallaştırdığım ne varsa, çoğalıyor gittikçe.
Sevdiğim, beklediğim ne varsa beni buluyor.
Sipariş vermiş gibiyim, eksiksiz elime ulaşmış gibi.

Ruhum yükseklerde bir yerde, derin nefesler alıyor.
Mutlu bakıyorum hayata, her şeye inanmak istiyorum.
Biliyorum ki ışıklar içindeyim, tertemiz.

Etrafımda uçuşuyor her şey, rüya gibi, rüya gibiyim.
İç içe geçmiş zamanlar, kollarımı kaldırsam havalardayım, ayaklarımı sallasam uçuşuyorum tül tül!
Dönüyor dünyam, düşmüyorum ama.
Ellerimden tutan, omuzlarımda varlığını hissettiren,
sen.
Gözlerim kapalı ama görüyorum.
Doymak bilmiyorum zamana, yaşamaya.
Burnumdaki koku hele, öyle yerleşikmiş, yerini yadırgamadı hiç.

Düşünüyorum.
Düşünüyorum.
Şaşırıyorum.

En parlak ışığım hiç sönmemiş ki hep yanıyormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder