Mayıs 22, 2010

Sana - Benden


İşte yine...
Yine bitiyor mayıs. Başım dönüyor, bir yıl daha bitiyor.
Ve işte yine sen..

Halbuki söylediğin her şeyi yaptım. Konuşacak çok şey var şimdi. Chaplin filmlerini de izledim. Sonunda... Büyük bir heyecanla hatırlamalı ve sana böyle kocaman gözlerimle anlatabilmeliydim, o herkesin sanal ortamda paylaştığı sahneyi ve şikayet etmeliydim sana, onları... "Herkes paylaşıyor bunları ama hiçbiri de vazgeçmiyor fesatlıklarından? Kardeşlik diyorlar, sevgi diyorlar ama kendi bünyelerine kattıkları hiçbir şey yok? Hani? İzlettin bu filmleri bana, şimdi sevinemiyorum.

Bir şeyler fazla geliyor artık, bu kalemin mürekkebi de fazla, senin böyle olmayışın.... Arkadaşlığının zerresi yok şimdi hayatımda.

Ben her zamankinden daha yalnızım, mayıs yirmiüçüncükez biterken...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder