Mayıs 23, 2010

- Sürpriz -


Bu hayat bazen öyle tuhaf ki... Rotayı bir anda bir çeviriyor, hiç aklınızda olmayan bir yöne, bilmeden, ama iyi bir şeyler olmasını dileyerek yol alıyorsunuz. Mecbur olduğunuza inanarak. Bazen -hep olduğu gibi- umudunuzu kaybediyorsunuz, güveniniz sarsılıyor, canınız sıkılıyor, sonra unutup devam ediyorsunuz ve hiç aklınızda yokken bunlar, hayattan artık çok büyük şeyler beklemezken...
Bir şey oluyor. Aniden...

Sonra bütün kararlarınız, çokküçükken aklınıza ya da kalbinize takılan ufak bir şey, şimdiki hayatınız ve karşınızdaki, şimdi size bunları düşündüren...

"Hayat işte... İşte hayat." deriz hep, şaşırtır, gittikçe kötüye, daha derine indiğini sansanız da, gittikçe güzelleşmiş olduğunu fark edersiniz o an.

Ben çok küçüktüm. Seni televizyonda gördüm. Masmavi gözlerin vardı, upuzundu boyun da, biliyordum. Hep derdim ki, "bu adam iyi olmalı, yüzünde hiç çirkin bir şey yok." Gözlerinin parıltısını görmüştüm, evet televizyonun başından.
O, hep izlenen magazin programlarında yerin yoktu, kızardım. Seni nasıl görecektim ki başka?
Arada sırada adını yakaladığımda mutlu olurdum işte. Ama ben seni hep sevdim, onlar seni çok konuşmasalar da...

Sonra fark ettim ki, bu iyi bir şeymiş aslında. Senin adın olur olmadık yerlerde değil, olması gerektiği yerlerde geçmiş hep.

Ben artık büyüdüm, o zamana göre. Bir gün okul bitti. Bir gün işe başladım. Bir gün o iş bitti. Sonra başka bir işe...
Bir sabah uyandım, işe geldim ve seni gördüm. Televizyondan, gazeteden ya da dergiden falan değil. Bu sefer karşımdaydın ve ben işte az önce anlattığım hayatın tanımını yaptım.

Hayat işte dedim, işte hayat.

Tahmin edemeyeceğim, hayalini bile kurmayacağım bir şey bu. Hala mutlulukla gülümsüyorum. Çünkü benim o zamandan beri hakkında inanmış olduğum hiçbir şey, yanlış değildi. Hayalkırıklığı değildi gördüğüm, gözlerinin parıltısına bu sefer gözlerimle şahit oldum. Bu bana en güzel sürprizlerden biriydi bu dünyada...

Bugün yirmiüç mayıs. En sevdiğim ayın yirmiüçüncü gününü, seni benimle karşılaştıran her adımı, her detayı kutluyorum.

Bugün senin doğum günün. İyi ki varsın hayatımda. - Burak HAKKI -


=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder