Aralık 07, 2011

- Hatıra -



Eskiden
yağmur yağarken bu şarkıyı dinleyip seni düşünürdüm
nerdeydin
ne yapıyordun
kimbilir
o kadar isterdim ki o anlarda seni görebilmeyi
yolda yürüyorsam karşıma çık isterdim
evdeysem pencereden bakardım
bir mucize olsa, sen de ordan geçsen o anda diye
üst üste kaç defa aynı şarkıları dinlediğimi hatırlamıyorum
perdeyi kapatıp içeri girdiğim anda geçtin belki tam da
ama ben hiç göremedim.
görseydim ne olacağını bilmeden ve hiç de düşünmeden
hep istedim
tuhaftı burnunun dibindeki insanı görememek
ki zaten tuhaf olan bu kadar çok şey varken
çok da imkansız gelmezdi
yine de ne bileyim
çocuk gibi isterdim
belki hala çocuğum
aynı şarkı çalarken yağmur yağıyorsa
ya da yağmur yağarken aynı şarkı çalıyorsa
ya da işte bunun gibi bir şey getiriyorsa aklıma seni
ben hep üzülüyorum
kendime değil,
ama neye o zaman?
bilmiyorum.
yağmur bana hep gittiğin günü hatırlatıyor,
gerçek anlamda gitmemiş olsan da,
boş dükkanları
toplanmış eşyaları
ayrılıkları ve yalnızlığı
belki de bu yüzden sevmiyorum
belki de hiç alakası yok.
yoruluyorum
sürekli mücadele içindeyim sanki
gerek yokken bile
kalbim hızlı hızlı çarpıyor hep
endişeli
telaş içinde
içimde...
kulaklarımda kemanlar çığlık ata ata ağlarken
ben ağlamamak için kendimi zor tutuyorum
davullar vuruyor
başımı öne eğiyorum
yok olmak istiyorum bazen
gözlerimdeki yaşları görme istiyorum.
çok ağladım sen yokken.
hatırlıyorum.

2 yorum: