Aralık 30, 2011

Mutluluk & Huzur



Üzülmüyorum.
Gururla ve sevinçle ve mutlulukla bakıyorum arkamda kalan şeylere.
Evet hiç istemedim arkamda bırakmayı, ama insanın elinde olmayan çok şey var, engel olamıyorum ne kadar sağlam olsa da hislerim.
Becerebildiğim güzel bir şey var.
Değerini biliyorum.
Ne kadar korkmuyorum desem de hep korktum çünkü bir gün her şeyin değişeceğinden.
Şimdi her şey değişti. Geriye dudaklarımdaki tebessüm kaldı.
Sadece o değil tamam, belki gözlerimde yaş da var, omuzlarımdan tutup yanımda olduğunu söyleyen insanlar, bir ihtiyacım var mı yok mu merak eden.
Omuzlarıma dokunmasınlar istiyorum, orda senin ellerin vardı. Yine olacak.
Belki de olmayacak.
Ama dokunmasın kimse bana.
Tenimde ve kalbimde anlatamadığım ama herkesin anladığını iddia ettiği bir yanık var sanki.
Uçurum gibi derin.
İçine girdikçe içim yanıyor.
Nefes aldıkça boğazım, göğsüm.
Acı şeyler yemişim gibi hayat, bir ton tatlının üzerine.
Midem bulanıyor.
Ama sevdiğim şeyleri değiştirmiyor hiçbiri.
Öyle güçlüyüm işte.
Kendi kendime besleniyorum, faydası ne bilmesem de.
Ama bildiğim şeyler var, sen söyledin.
Ben inandım.
Hep inandım sevgilim.
İçim zaman zaman enkaz gibi, baş edemediğimden değil bunu söylemem, aksine baş edebilirim artık.
Öyle güzel öyle sağlam ki içim o enkazın yanında. Güllük gülistanlık değil evet, ama zaten o kocaman bir yalandı. Okuduğum kitaplardan öyle öğrendim ben.
Beklediğim de o değil.
Beklediğim bir şey de yok zaten.
Biz küçücük şeylerle mutlu olmayı bilerek yaşadık hep. Uzakken de, el eleyken de.
Yine aynı.
Öyle güzel geçiyor ki zaman gözlerimin önünden. Tane tane.
Bu da bitecek belki, belki hiç düşündüğüm kadar, düşündüğün kadar zor olmayacak,
Ve kötü.
En zorunu sen hiç yokken yaşamışım, şimdi artık varsın.
Yalnız olsan da varsın.
Hayatımı aydınlatmaya devam edeceksin nerde olursan ol fark etmez.
Fark etmedi zaten biliyorsun.
Sen daha iyi biliyorsun, hep anlattım.
İçim çok rahat bazen.
İki kişi gibiyim işte. Bir tarafta dayanılmaz gibi gelen diğer tarafta her şeyi kabul eden ruhum.
Büyümüş belki de artık,
Büyüyerek sevmiş,
Şimdi de ne yapması gerektiğini biliyor.
Hep yanında olmaktı istediğim.
Tek mutluluğum.
Huzurum.
Yine yanındayım.
Görmek istersen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder