Aralık 06, 2011

- Kış -



Sert sert tuşlara basıyor parmaklarım
Ruhumdaki karmaşıklık parmak uçlarıma yansımış sanki
harfler
kelimeler
cümleler notalarla birbirine giriyor
tüm ifadelerin kalbimi kırıyor
bana öyle bakmanı istemiyorum ki
bana yine eskisi gibi
gözlerinde dudaklarının gülümsemesiyle bak istiyorum
çok mu saçma
çok mu imkansız
bana bak istiyorum
bitmiş gitmiş şeylere değil
bana.

Avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum
tüm karamsarlığımdan vazgeçmek ve
yazı getirmek istiyorum
o zaman düzelir mi her şey?
mevsimler mi bozuyor sinirimizi,
hayat mı
biz mi yoksa?

Yıllar boşuna mı geçti,
geçti diye şükrederken
Bu kadar mı ömrü sevinçli olmanın
ya da ne lazımsa artık
nerde o ?

Bakma bana öyle
ellerim uzun zamandır titremiyordu
başım dönüyor şimdi,
inanamıyorum kendime de
sana da
hayata da.

ama o hala mutlu
kalbimin saf tarafında hala mutlu edebildiğin bir şeyler var.
gülümsüyor hiçbir şeyden haberi yokmuş gibi,
hiç üşümüyor sanki,
hiç mutsuz olmuyor
hala memnun hayatından,
hala yanında olduğun için,
hala elini tuttuğun için,
inandığı şeyler var hala.
inandıramasa da.
teselli ediyor hep.
çocuk gibi.
benim gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder